Magamról

Saját fotó
Mindig érdekeltek a művészetek, a kézművesség. Most a gyöngyfűzés, festés, a nemezelés és mindenféle kézműves tevékenység érdekel. A gyöngyfűzésben a kezdő lépéseket Fekete Katalin népművésztől sajátítottam el nagyon régen. Most sokat tanulok Évitől (Évi gyöngy), akinek hálás vagyok a segítőkészségéért! Izgatottan várom mások véleményét a műveimről! Ha megtetszett valamelyik ékszerem, írj! kataki@citromail.hu

2010. május 12., szerda

Batik





Batikoltunk a gyerekekkel kézműves szakkörön, én is kedvet kaptam. Ezek kötözéses technikával készültek.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Jók a színek, s a minták is!Kötözgetted?
    Fiatal koromban én is kísérletezgettem vele. Viasszal is kínai selyemre. Sok macera van vele.

    VálaszTörlés
  2. Mmmmm, kibújik belőled a művész! Nagyon tetszetős színösszeállítások!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Igen, kötözéses batik! Gyerekekkel is csináljuk, nagyon szépeket készítenek ők is!

    VálaszTörlés